Зверєва Людмила Михайлівна - вчитель зарубіжної літератури



Педагогічний стаж - 20 років
Категорія - вища, вчитель-методист 
У школі працює з 1995 року.

Презентація портфоліо вчителя ЗВЕРЕВОЇ Л. М..ppt


Дистанційне навчання

Зверєва Людмила Михайлівна


Надбання педагогічного досвіду через участь у конференціях.

опубліковано 27 жовт. 2015 р., 15:01 Людмила Михайлівна Зверєва   [ оновлено 31 бер. 2017 р., 14:45 ]

Науково-практична конференція «Інноваційні підходи до викладання світової літератури у вищих навчальних закладах та школах Закарпаття». Доповіді, виступи, презентації

Учителі з усього Закарпаття провели спільну конференцію з викладачами УжНУ

22 жовтня в стінах університету відбулася науково-практична конференція «Інноваційні підходи до викладання світової літератури у вищих навчальних закладах та школах Закарпаття». Ініціювала проведення заходу кафедра російської філології філологічного факультету з допомогою кафедри французької мови та зарубіжної літератури факультету іноземної філології та Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. У роботі конференції взяли участь педагоги майже з усіх районів Закарпаття (Виноградівського, Хустського, Іршавського, Тячівського, Рахівського, Міжгірського, Великоберезнянського, Свалявського, Перечинського, Берегівського, Мукачівського, Ужгородського) та викладачі філологічного факультету й факультету іноземної філології.

Привітати учасників заходу й побажати їм плідної праці завітав в. о. проректора з наукової роботи Юліан Височанський: «Позитивно, що вчителі шкіл і викладачі вишу зібралися обговорити нагальні питання. Сьогодні ви ділитиметеся досвідом, обмінюватиметеся думками, аби в результаті наші діти набували максимальних знань. Орієнтуйте своїх вихованців вступати до нашого вишу, адже тут вони зможуть досягти чималих успіхів!».

До привітань долучилася начальник управління освіти і науки Ужгородської міської ради Оксана Бабунич: «Наступного року світова література як предмет не виноситься на ЗНО, проте це завадить учителям добре працювати, орієнтуватися на майбутнє. Нині це перша конференція такого типу, проте маю надію, що вона стане традиційною».

Директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Тетяна Палько зауважила: «Світова література є одним із моїх улюблених предметів. Додам до слів своєї колеги, що не так важливо, чи предмет винесений на зовнішнє незалежне оцінювання. В учителів не зникне інтерес до роботи, а в учнів – мотивація. Думаю, що саме інноваційні підходи допоможуть педагогам викликати в дітей інтерес».

Декан філологічного факультету Галина Шумицька відзначила: «На нашому факультеті цьогоріч чимало важливих заходів: у лютому ми стартували з Шевченківської конференції, потім приймали всеукраїнську олімпіаду з російської мови та літератури, відзначили 20-річчя кафедри словацької філології, днями з міжнародної конференції на філологічному роз’їхалася журналістська спільнота. Нинішня конференція є знаковою, адже тут зібралися студенти, вчителі, викладачі. Переконана, що маємо спільну мету, розуміємо проблемні моменти, однаково зацікавлені в позитивному результаті».

Про важливість викладання світової літератури у школах та вищих навчальних закладах зауважив декан факультету іноземної філології Михайло Рошко: «Ми, вчителі та викладачі, повинні мотивувати своїх учнів та студентів. Навколишній світ – це як ліс, а художні тексти подібні до карти, яка допомагає не заблукати в лісі буденності. Треба вміти розкодовувати тексти, бачити прихований зміст. Виокремлюю чотири типи текстів: релігійні, навколишній світ, астрологія та «прочитай самого себе». Лише розкодувавши ці тексти, зможемо стати достойними людьми».

Після офіційного відкриття конференції учасники виступили з науковими доповідями. Про вектори розвитку сучасного європейського літературного процесу розповіла професор, завідувач кафедри російської літератури філологічного факультету Наталія Бедзір. Доповідачка торкнулася таких питань: зміни в світовій і європейській культурі другої половини ХХ століття; постмодернізм: його витоки, реалії та наслідки; типологічні риси постмодернізму; постмодернізм як перехідність та відродження; про що свідчить вибір нових Нобелівських лауреатів.

Із доповіддю «Ініціація як матриця «Божественної комедії» Данте Аліг’єрі та «Маленького принца» Сент-Екзюпері» виступив доцент, завідувач кафедри французької мови та зарубіжної літератури факультету іноземної філології Михайло Рошко: «Ініціація – це ритуал переходу з одної якості в іншу. Ініціація присутня у багатьох творах, проте сьогодні ми порівнюватимемо «Божественну комедію» та «Маленького принца». В основі обох творів горизонтальна подорож. У «Маленькому принці» протиставляють два світогляди: дитячий і дорослий. Дорослі бачать зовнішню форму, є корисливими, прагматичними, не мають творчої уяви, а діти вміють розгледіти прихований зміст. Насправді автор протиставляє два типи людей: творчих і не творчих. І саме подорож маленького принца є шляхом до творчості».

Про актуальні проблеми викладання світової літератури в школах України розповідав доцент кафедри російської літератури філологічного факультету Іван Сенько.

Із доповіддю «Вивчення оповідань Дж. Лондона «Любов до життя» та О. Довженка «Воля до життя» в школі: компаративний аспект» (водночас це був і майстер-клас) виступила вчитель Ужгородського багатопрофільного ліцею «Інтелект» — ЗОШ № 11 Вікторія Сеник.

Після пленарного засідання учасники заходу продовжили роботу в секціях: «Компаративні аспекти вивчення світової літератури в школах та вузах», «Особливості викладання світової літератури в національних школах» та «Вивчення російської літератури в контексті світової у школах і вузах».

Презентація на науково-практичну конференцію.ppt


Презентації та роботи учнів-членів МАН

опубліковано 18 жовт. 2015 р., 12:43 Людмила Михайлівна Зверєва   [ оновлено 31 бер. 2017 р., 14:54 ]

            
Презентації  та роботи учнів-членів МАН

 

 

      Рік

                                   Назва роботи

    Автор

   Науковий  керівник

 

 

 

      2012

 

 

                      Моральні уроки роману

             «Портрет Доріана Грея» О.Вайльда

 

    Чундак

 

    Антоніна 

   Зверєва         Л.М.

   

 

 

      2012

 

 

                   «Гордість та упередження» -

                   феміністичний роман

                чи твір про гроші і кохання

 

  Стефанець

 

      Ольга

  Зверєва          Л.М.

    

 

      2012

 

 

        Поєднання  реалізму  та  романтизму

           у  творі Шарлотти  Бронте

                          «Джейн Ейр»

    Мучичка

 

      Ірина

  Зверєва Л.М.

     

 

      2013

 

 

         Розкриття пороків сучасної цивілізації

             у творах письменників-фантастів

 

     Чундак

 

    Антоніна 

  Зверєва          Л.М.

    

 

 

     2014

 

 

                                   Ілюзія і дійсність

        (на прикладі жіночих образів у романах

                     «Гордість і упередження»,

            «Джейн Ейр» та «Віднесені вітром»)

 

        Русин

 

        Анна

  Зверєва         Л.М.

     

 

    2014

 

 

                           Дві жінки-два кохання

           (за романом Стендаля «Червоне і чорне»)

 

        Штіль

 

   Анна- Марія

 Зверєва         Л.М.


Презентація Ілюзія і дійсність .pptx


Презентація Романтизм і реалізм у романі Бронте.ppt

презентація Моральні уроки роману Вайльда.ppt

Презентація Розкриття пороків сучасної цивілізації.ppt



Відкриті уроки

опубліковано 15 жовт. 2015 р., 16:28 Людмила Михайлівна Зверєва   [ оновлено 18 жовт. 2015 р., 12:58 користувачем Адмін СЗОШ №2 м.Ужгород ]

1-3 of 3